semalam…

23 Jun 2011

hmmmsemalam memang dugaan bagiku aduh ……………..masa 2 aku p ofis lepak kat membe coz nak p wat kabel network…..tgh2 lepak ada la satu panggilan yang membe aku terima…..membe aku jawabla panggilan 2……org yg telefon membe aku 2 nak jumpa coz nak bincang pasal design …..hah!!!! terkejut jugak la coz customer cari waktu mlm2 mcm 2 dalam kul 12 lbh…aduh pelik ni…xpa aku dgn membe aku tawakal ja dgn memberanikan diri p jumpa customer tersebut…..bila ja berjumpa dgn customer tersebut baru la kami tahu apa kehendaknya untuk berjumpa kami……sebenarnya customer 2 bkan customer ntuk wat design apa2….tapi diorang 2 geng III line la….aduh cuak kowt….coz aku dgn membe aku ni xda la sangkut mana2 pihak dalam group mcm 2 la…aduh risau yg amat….tp setelah bincang dan duduk satu meja baru la faham apa sebab diorang cari kami kerana ada sebab disebalik 2 la…..xpala sembang2 kira dah ok kami pown blah la……coz xda ada kena mengena dgn kami la…..alhamdulillah la……n pas bila sampai ja kat ofis…..aku nak balik la tgk2 ujan lak masa 2 dalam kul 1 pagi la….xjd balik ingat nak tdo ja kat ofis….tp terpikir la nak parking moto kat na coz mcm xda ja tempat yang selamat….aku cuba la simpan moto kat tangga nak nek p ofis 2 tp xmuat la n sampai moto yg aku ekjas nak masuk nak terbalik lak atas aku pas2 nasib bek la terkena side mirror motodan patahla sebelah side mirror moto aku aduh..mmg dugaan la smlm……tp xpa biarkan…duk sekejap kat ofis ujan pown dah berhenti…aku pown mula gerak balik umah dalam perjalan balik ok ja dan bila ja sampai jalan nak ke rumah aku ujan lebat lak aduh terpaksa berhenti lak kat kedai makan tpa kedai 2 dah tutup la….xpa aku cuma singgah jap jer…..dah reda ja ujan aku pown balik …dalam perjalan balik 2 ujan turun balik tp aku wat xtaw ja coz ingat nak balik ja umah coz wak2 2 dah pukul 2 pagi la…..urm mmg….tp selamat juga sampai dirumah….peristiwa mlm 2 xleh aku lupakan dgn panggilan customer yg lewat mlm itu…hehehhe

0 comments: